Hd Film İzle

Hiç Korkmuyorum Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD

Filmin etiketleri:Hiç Korkmuyorum Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD,Hiç Korkmuyorum izle,Hiç Korkmuyorum hd izle,Hiç Korkmuyorum full izle,Hiç Korkmuyorum filmi izle,Hiç Korkmuyorum türkçe dublaj izle
Filmin IMDB Puanı: 7.5/10
Filmin Sinemalar Puanı:8.3/10
Yapım Yılı ve Ülkesi:2004 – ABD
Gösterim Tarihi: 20 Ağustos 2004 (Türkiye)
Filmin Türü:Dram , suç,Aksiyon
Filmin Yönetmeni:Gabriele Salvatores
Filmin Senaristi:Niccolò Ammaniti
Başrol Oyuncuları: Aitana Sánchez-Gijón, Dino Abbrescia ve Giorgio Careccia
Film Süresi: 108 Dk
Filmin Özeti:Dokuz yaşındaki Michele, mısır tarlalarının arasında hiç kimseye asla söyleyemeyeceği birşey görür. Onunla baş edebilmek için çocuklara has yaratıcılığına ya da henuz sahip olduğunu bile bilmediği cesaretine güvenmek zorunda.

FRAGMAN :


 
FİLMİ İZLE :

Filmi Beğendinizmi ?

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe Dublaj İzle | Hd izle | Tr Dublaj Film İzle
Copyright © 2011. HD FİLM İZLE - All Rights Reserved
HD FİLM İZLE TR DUBLAJ FİLM İZLE BY RULZZZ Hd Film İzle
Proudly powered by Blogger