Hd Film İzle

Starbuck: Benim 533 Çocuğum Var Türkçe Dublaj izle – Tek Parça Full


Filmin Etiketleri:Starbuck: Benim 533 Çocuğum Var Türkçe Altyazılı izle – Tek Parça Full,Benim 533 Çocuğum Var izle,Benim 533 Çocuğum Var filmi izle,Benim 533 Çocuğum Var full izle
Filmin IMDB Puanı: 7.3/10
Filmin Sinemalar.Com Puanı:6.2/10
Filmin Yapım Yılı ve Ülkesi: 2012 – ABD
Filmin Gösterim Tarihi:29 Mart 2013 (ABD)
Filmin Türü: Komedi
Filmin Yönetmeni:Ken Scott
Filmin Senaristi:Ken Scott , Martin Petit
Filmin Oyuncuları: Patrick Huard, Julie LeBreton ve Antoine Bertrand
Filmin Süresi:109 dakika
Filmin Özeti:Québec’ten çıkan bu renkli komedi, vaktiyle bağışladığı spermlerden 533 kadar çocuk doğduğunu yeni öğrenmiş olan orta yaşlı bir dalgacıyı konu alıyor. Üstelik çocukların birçoğu, varlıklarına sebep olan kişiyle tanışmak üzere kliniğe dava açıyor. David tam hayatını kontrol altına almaya karar vermişken hayatı düşündüğünden çok daha karmaşık bir hal alıveriyor. Sperm bağışlamak belli ki onun tek yeteneği ve namlı bir boğaya göndermeyle kendisine “Starbuck” diye bir lakap bile takılmış. Bu gelişmeler üzerine, arkadaşı olan sakar avukatın yardımıyla, kimliğini gizli tutmak üzere harekete geçiyor. Ancak kim olduğunu açık etmeden çocuklarıyla buluşmaya da başlıyor. Bu kadar çocuk varken, çeşitlilik kaçınılmaz oluyor elbette.

FRAGMAN:

FİLMİ İZLE:
Filmi Beğendinizmi ?

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe Dublaj İzle | Hd izle | Tr Dublaj Film İzle
Copyright © 2011. HD FİLM İZLE - All Rights Reserved
HD FİLM İZLE TR DUBLAJ FİLM İZLE BY RULZZZ Hd Film İzle
Proudly powered by Blogger